Gorzkie wrzale
Łukasz Wrzalik
Konfesyjny, komediowy i autoterapeutyczny podcast Łukasza Wrzalika o wkurwikach, które oswaja, pielęgnuje i kocha jak swoje.
O autorze: Łukasz Wrzalik (ur. 1991) jest absolwentem filologii polskiej, jednak zamiast kariery nauczyciela w szkole wybrał pisanie o gadżetach, grach i technologii. Na co dzień jest copywriterem i redaktorem serwisu Geex.
Konfesyjny, komediowy i autoterapeutyczny podcast o wkurwikach, które oswajam, pielęgnuję i kocham jak swoje.
Znajdziecie mnie pod adresem mailowym: lukaswrzalik@gmail.com, na Twitterze: https://twitter.com/copyfighter_ i w co piątej Kinder Niespodziance.
Subskrypcja płatnych bonusów: https://podcasters.spotify.com/pod/show/ukasz-wrzalik/subscribe
Montaż: kleine.voorhuid@gmail.com
Linki:
- PATRONITE!!!
- Pani Kierowniczka albo Pan Kierownik… poratują kawusią?
- Discord Gorzkich Wrzali;
- Grupa na Facebooku
- Fanpage Gorzkich Wrzali
- Instagram Gorzkich Wrzali
20 maja 2025 świat obiegła sensacyjna wiadomość: Świnka Peppa ma nową siostrę! Mała Evie przyszła na świat w najdroższym szpitalu w Londynie, a jej narodziny zostały ogłoszone przez miejskiego herolda. Brzmi absurdalnie? To dopiero początek.
Zabieram Was w podróż przez najbardziej szaloną kampanię marketingową ostatnich lat. Od wywiadu Mamy Świnki w ”Good Morning Britain”, przez Gender Reveal Party w kultowej elektrowni Battersea, aż po pełen brytyjskiego przepychu ”poród” – wszystko po to, by sprzedać więcej zabawek.
Czy to genialna strategia marketingowa, czy cywilizacyjne dno? A może jedno i drugie jednocześnie? W tym odcinku Gorzkich Wrzali poznasz kulisy kampanii, która kosztowała miliony, zelektryzowała media na całym świecie i sprawiła, że fikcyjna świnia dostała więcej czasu antenowego niż prawdziwe kryzysy.
Ostrzeżenie: odcinek zawiera wulgaryzmy i może wywołać nieodwracalną utratę szacunku dla współczesnego marketingu.
Całkiem to zabawne xD