,

Mamy na to slajd

Kuba Kwaczyński, Marta Ulman

Kuba Kwaczyński i Marta Ulman z agencji marketingowej GoldenSubmarine ze strategicznym zacięciem poszukują insightów i rozkminiają co aktualnie piszczy w marketingu. Trendy? Inspiracje? Na wszystko mają slajd!

Mamy na to slajd

Kuba Kwaczyński i Marta Ulman z agencji GoldenSubmarine ze strategicznym zacięciem poszukują insightów i rozkminiają co aktualnie piszczy w marketingu. Trendy? Inspiracje? Na wszystko mają slajd!

Trend Impact 2024 czyli jak zmieniają się Polacy? (Aleksandra Gębarowska, PTBRiO)
przezGoldenSubmarine

Insightowy spis powszechny Polaków – tak można jednym zdaniem podsumować czym jest projekt trendwatchingowy Trend Impact, którego metodologie i wyniki omawiamy przy podcastowych mikrofonach z Olą Gębarowską, członiknią tegorocznego zespołu badawczego. A dzieje się u nas sporo! Od rewizji relacji rodzinnych, przez redfiniowanie patriotycznych postaw, aż po zakupy w stylu fast & furious – po kilkunastu miesiącach wrócił nad Wisłę optymizm konsumencki.

Dzisiaj skupimy się na omówieniu wniosków z dwóch bloków „Relacje” oraz „Zakupy”. Projekt TREND IMPACT realizowany jest w ramach działań PTBRiO co 2 lata, nieprzerwanie od 2008 roku, a dodatkowo w kwietniu 2024 roku po raz pierwszy miał dodatkową odsłonę – „Youth”, skupioną wyłącznie na pokoleniu Z.

Link do bezpłatnego raportu Trend Impact Youth znajdziecie tutaj: https://insummit.pl/youth/

Think Tank projektu Trend Impact 2024: Aleksandra Gębarowska, Agnieszka Warzybok, Basia Zajączkowska, Marta Skalmowska, Sylwia Dąbkowska, Marta Grybś-Kabocik, Przemek Huk, Aleksandra Trojanowska, Patrycja Prochera, Kasia Gawlik, Konrad Siwiński

Słuchaj w Spotify
Słuchaj w Podcastach Google
Słuchaj w Apple Podcasts
Kanał RSS
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments