Kuba Kwaczyński i Marta Ulman z agencji GoldenSubmarine ze strategicznym zacięciem poszukują insightów i rozkminiają co aktualnie piszczy w marketingu. Trendy? Inspiracje? Na wszystko mają slajd!
Co w rodzinie, to nie zginie, jaki ojciec taki syn… już po samych powiedzeniach dotyczących rodziny, widać, ile stereotypów i przekonań mamy wokół tematów familijnych. W dzisiejszym odcinku podcastu GoldenSubmarine zaglądamy Polakom za domowe drzwi, żeby podejrzeć, ile w nich jest energii rodem z ”Rodzinki.pl” a ile chowania po łazience i supermarketach by choćby na chwilkę odciąć się od codzienności.
O wynikach najnowszego badania Family Matrix, kompleksowo analizującego rodziców dzieci do 18 r.ż. rozmawiamy dzisiaj ze współautorkami projektu – Anną Marią Szutowicz z Y&LOVERS oraz Dr Iwoną Wilmowską (Toluna). Spoiler alert – lukrowane spoty jeszcze długo nie znikną z bloków reklamowych!